만능문답


알리바바익스프레스에서 몇일전 p85 쌍핵판을


구매하였는데 결제도 다 완료하였는데


자꾸 물품을 배송하지 않는것 같습니다.


자꾸 장난치는거 같은데 어쩌면 좋을까요?


아래는 전문내용입니다.


페덱스로 물건을 띄웠다고는 하는데 ups로 바꾼다고 봐서는


실제로 물건을 띄우지도 않은것 같습니다.


점점 괘씸해지려고 하네요.

racking Details

Logistics Service TypeShipping TimeTracking NumberRemark
FedEx06 Sep 2012539431541979Tracking

 

Messages

  • Amy Liu08 Sep 2012 01:29 (GMT -7)

    Dear,
    Have nice day. The logistic's system said that the zip code you provide is remote area. So we change the FedEX to UPS. You don't need to pay extra fee. 
    Best regards.

  • Amy Liu08 Sep 2012 00:03 (GMT -7)

    Thanks for your reply. Nice day.

  • Me07 Sep 2012 22:36 (GMT -7)

    There is zip number as a six diggit
    210 745 
    Thanks

  • Amy Liu07 Sep 2012 01:10 (GMT -7)

    Dear,
    Have nice daty. The Zip Code you provide is invalid. Could you provide another zip code with six figures. Looking forward to your early reply.
    Best regards.

  • Amy Liu05 Sep 2012 17:32 (GMT -7)

    Thanks for your reply. May you have nice day.

  • Me05 Sep 2012 03:49 (GMT -7)

    friend...
    if there is no extra charege and fedex is better than EMS , i will choice fedex
    I appreciate your concern.
    thanks!

  • Amy Liu05 Sep 2012 00:24 (GMT -7)

    Dear, 
    Have nice day.Recently the EMS had received lots order. Shipping by EMS have a bit slow. Can we change to FedEx?? You no need to pay any extra fee. Looking forwards to your early reply.
    Best regards.

  • Amy Liu03 Sep 2012 23:04 (GMT -7)

    Dear,
    We will declare the goods as 8inch Digital Photo Flame and the value is USD100.if there has something wrong with the customs we are not responsible for it.

  • Amy Liu03 Sep 2012 17:18 (GMT -7)

    Dear,
    We have got your order for Teclast P85. We will send a invoice in the parcel, don't worry. But it seems that the order is still unpaid. If theres anything I can help you. please feel free to contact me. After the payment is confirmed, we will process the order and ship it out as soon as possible. Thanks!
    Best Regards.

번호 제목 작성자 작성일 조회
공지 게시판 성격에 맞지 않는 글은 예고없이 삭제합니다. [6] 星夜舞人 2011.10.10 224398
공지 [공지] 만능문답 게시판을 이용하는 분들을 위한 당부 말씀 [3] iris 2010.03.16 204531
5900 팜 TX 배터리 교환하는 좋은 방법 조언 부탁드립니다. [2] SON 10.29 522
5899 [PC] 업그레이드를 고민 중입니다만... [2] 하뷔 02.20 533
5898 쑤조우 전통시장 가보신 분 계시나요 ? 현재 출장중이네요. 새벽 5시네요 [3] 맑은하늘 01.14 564
5897 메뉴와 파이어폭스 [5] 베이스 10.02 565
5896 홍콩에 여행을 가려합니다~ 맛집 추천해주실 수 있을까요? ^^a [8] 다카오카 01.15 565
5895 Win7+FireFox41.0.1에서, 편집기 문단 나누기 (줄바꿈) 하면 이상하게 됩니다. [7] 왕초보 10.08 566
5894 DVD/Blu-Ray Ripper 중에 가장 나은 것은 어떤 것일지요? [5] 야호 11.03 570
5893 노트북 조언 부탁드립니다. [5] 상호아빠 12.08 571
5892 호텔예약? [4] 도원 07.07 578
5891 맥북 살릴 방법 좀 알려주세요 [7] tomeast 10.30 582
5890 SJ 4000 악세서리 따로 구매가능한곳 있을까요? [2] 바보준용군 08.27 582
5889 Calendar [2] 01.18 582
5888 실험실 설계 저렴하게 하거나 개인이 꾸며서 연구실 인증 쉽게 받을수 있을까요? [4] 星夜舞人 09.08 585
5887 혹시 5-pin 마이크로 USB female to female 젠더/어댑터/커넥터 보신 적 있으신가요? [4] 야호 08.12 585
5886 건강검진에 관해 궁금해서 여쭙니다 [6] KJKIM 02.29 585
5885 자작 블투 헤드폰... 그런데 문제가...!! [2] 엘레벨 10.09 586
5884 PC에서 File이나 folder 이름 변경과 디스크 조각화 [3] 야호 01.12 586
5883 IT 분야나 주식 등등에 관심있는 분들은 영자신문은 몇개까지 구독하시나요? [10] 최강산왕 06.28 587
5882 엘케피탄 한영 전환시 캡스락 꺼지나요? [4] IRON 12.23 587
5881 캘리포냐 이너넷, 뭘 쓰면 좋을까요 ? [3] 왕초보 10.06 587

오늘:
5,758
어제:
13,665
전체:
24,514,153