잡담 에휴... A10은 살 운명이 아닌가봅니다.
2012.02.11 20:06
尊敬的客户:
您好!感谢您联系我们!
依照上次邮件的要求,请您传真给我们一份最近的信用卡对帐单(国内传真号86-10-8556-7097或国际(美国)传真号1-206-266-1838),以便我们核对您支付订单时所提供的信用卡相关的姓名,地址及电话号码。
为了确保您的传真能够得到及时处理,请确认传真中包括您订单所使用的电子邮件地址及订单号。
请注意,在收到您的传真之前,我们无法处理您在亚马逊中国的帐户和订单。由此可能给您带来的不便,请您谅解。
如果您还有其它问题,请点击帮助中心的"联系我们"。我们将竭诚为您服务。
感谢您在亚马逊中国购物,祝您购物愉快!
帐户专员
Thank
you for contacting us at Amazon.cn.
As previously requested, please fax
us a copy of a recent credit card
billing statement (86-10-8556-7097 China or
1-206-266-1838 in
US), confirming the name, address, and telephone
number
associated with the credit card presented for your order(s).
To
ensure that your fax is processed in the most timely manner, please
be sure
it includes the email address used when placing your order,
and/or the order
number you received in your email confirmation.
Please note that your
Amazon.cn account and order will remain on hold
pending receipt of this fax.
We do apologize for any inconvenience
this may cause you.
Feel free to
contact us should you have any questions or concerns, and
thank you for your
interest in shopping at Amazon.cn.
저번에 아마존 계정, 주문번호, 카드사 전화번호, 카드사 주소, 카드발급주소 등등 팩스로 보내달라기에 보내줬습니다.
가장 최근 명세서 달라고 해서 저는 email 청구서만 받는지라 게다가 한글로 된.. 카드사에 전화하니 영문은 다음달 청구서부터
원하시면 해드릴 수 있다고만 할 뿐.. 그래서 혹시나 해서 email 청구서 한글로 된거 캡처해서 팩스로 같이 보냈는데.
최근 명세서 보내달라고 다시 답신이 왔네요. 어쩌라고...나보고 어쩌라고..ㅠㅠ
코멘트 6
-
고구마
02.11 20:20
-
푸른솔
02.11 20:30
쪽지 드렸습니다...
-
안쏘쏘
02.11 20:55
푸른솔님 한성컴퓨터에 대해서 더 아시는거 있으신가요? -
푸른솔
02.11 23:49
아뇨, 저도 안태유카페에서 글을 읽고 게시자에게 질문 몇번한게 다인걸요. -
레무리안
02.11 22:40
저 오늘 저녁 타오바오에서 A10 받았습니다. 전에 말씀드렸던 주소에서요
주문할때 물어보았는데 20여대 있다고 했습니다.
기기 이상은 제가 완전 초보라 잘 모르고요... 펌웨어 업데이드를 요한님 글 읽어보면서 하나하나 해보고 있습니다.
-
레무리안
02.11 22:43
아 참고로 제가 북경에 있어서 복건성 푸조우에서 EMS로 오는데 이틀 걸린 겁니다.
방금 한성컴퓨터에서 u9gt2 정식유통한다는 글을 읽었네요.
결제 안되서 고맙습니다. 아마존 ㅋㅋ 씨티카드 결제오류 감사